čtvrtek 14. srpna 2014

Talíř místo kytky


Tak si to představte. Chodíme po obchodech v Polsku, a zamíříme do prodejny s květinami a bytovými doplňky. Obchod je opravdu krásný, a tak se kochám těmi květy, které vidím všude kolem. Ta chvíle mě dovádí k otázce, kdy že jsem vlastně naposled dostala od chlapce kytici?

Ať vzpomínám, jak vzpomínám, dostávám se do hodně dávné historie, více než dva roky zpátky. Tehdy jsem šla v Ostravě na můj hodně oblíbený festival Templ fest, který se nám trochu protáhl, a já se pak vracela ráno domů s kytkou v ruce. Bylo to takové zvláštní, protože jsem k ní přišla jako slepý k houslím (asi jen za 1, 2 tance salsy), a tak jsem vůbec nevěděla, co k tomu říct, když se mě doma všichni ptali který gentleman mě tak obdaroval, a jak jsem si to zasloužila.

Dále si říkám, proč vlastně chlapci nenosí dívkám květiny častěji? Napadl mě jeden příklad z mého života, kdy bylo toto gesto vyloženě na místě. Chlapec měl asi tunu másla na hlavě, tvářil se provinile, a přitom s kytkou nepřišel. Když jsem se jej na to později diskrétně zeptala, dozvěděla jsem se asi tu největší lež světa. Podle něj prý ženy (jakéhokoli věku) nerady dostávají květiny, a tak jsem ani žádnou nedostala, abych se ještě více nehněvala. Ha ha ha, jak vtipné. Tak tuto hlášku si píšu do deníčku top hlášek, jaké jsem kdy slyšela.
A přitom je to tak snadné! Moc mile nás překvapilo, když jsme s mou sousedkou z koleje (Terkou) myly nádobí v kuchyňce, zatímco na Terčin pokoj klepala paní z květinářství s pugétem v ruce. Takže romantici- muži ještě nevymřeli?

Ale zpět k obchodu s květinami a bytovými doplňky. Asi jsem při tom vzpomínání vypadala dost sklesle, protože mi později sestřenka nabídla tento krásný talířek se slovy: „Sice teď nedostáváš žádné kytky od kluků, ale alespoň ode mě dostaneš tento krásný talíř, co říkáš? “



Toto je příběh o tom, jak Hanča ke zlatému talíři přišla. A je z něj tak nadšená, že teď chce fotit všechny právně na něm. Enjoy!





Líbí se vám zlaťásek?

-le boulanger

3 komentáře:

  1. Ten můj zase říká, že nechápe, proč se kytky vůbec dávají natož trhají, že jsou daleko hezčí na zahradě. (Btw. v květináči jsem taky nikdy žádnou nedostala, jen rozmarýn, který zachránil v konťáku a to můžu být ráda, že jsem ráda.) Pche

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím chci říct, závidím ti talíř.

      Vymazat
    2. Můžeš říct svému chlapci, ať ti příště místo kytky koupí nějaký pěkný talířek ;)

      Vymazat